eğer 37'ye kadar zirvede tutunabilirsek imkansız değil. ama okan hocayla 37'ye kadar zirvede kalmak imkansıza yakın.
olur da zirvede kalirsak bilin ki bu okan hoca sayesinde değil allah fb gerginliği ve allah gs anlaşması sayesinde olur
şu oyunla bırakın şampiyonluğu konferans ligine katılmak bile ciddi bir başarı olacaktır
ligi puan tablosundan takip eden sevgili renktaşlarım bilmem farkında mısınız ama gomis'in son dakika golleri olmasa şu an düşme hattında olacaktık bilmem anlatabildim mi...
maç sonu editi. allah sizin belanızı versin
24.10.2022 · 47. sıra
vaktim olursa yazarim
23.10.2022 15:33 ~ 22:13