Sık geçen başlıklar

gs'nin 21/22 sezonunu 13. sırada bitirme nedeni 1

ekşi'de gör
fatih terim'in bomboş adamlara 30 milyon euro harcatması ve beceriksiz bir teknik direktör olması.

elbette burak elmas'ın başkan olmaması da bir sebep, zira fatih ne derse yaptı.