Sık geçen başlıklar

gs fb nefretinin tehlikeli noktaya gelmesi 1

ekşi'de gör
fenerlilerin başta başkanları olmak üzere ve artık taraftarlarının çoğunluğunun da istediği ortamdır. galatasaray tarafında senelerdir sabır çekilmektedir ama bu taş da çatlamak üzeredir !

geçen seneden beridir kimse de buna dur demediğine göre ve belki de daha fazlası istenilen bu gerilimin ülkenin gerçek sorunlarının üstünü örttüğü aşikarken, bu işlerine gelen bir durumdur.

ayrıca bugün sürekli kendi tarafına nefret ekenler ve bunu destekleyenler yarın öbür gün bir sıkıntı olursa, şuraya yazıyorum ilk suçlayacakları kişiler, şu an sürekli üstüne üstüne gittikleri ve her şeye rağmen itidalli duran kişiler olacaktır.