250 günden beri devam eden süresiz açlık grevini dün itibariyle ölüm orucuna çevirmiş grup üyeleri. ne için mi? konserleri yasaklanmasın, sanatçıları tutuklanmasın, özgürce türkülerini söylesinler diye. bundan on sene öncesine kadar harbiye açık havada konser verirlerdi, inönü konseri olsun, halk konserleri olsun. şimdi ise sürekli konserleri yasaklanıyor, kültür merkezleri basılıyor, müzik aletleri zarar görüyor. tabi saray yalakası sanatçılar bilmez bunu, onlar gidip sarayda selfie çeksin.
hele bu saray yalakası bir sanatçı vardı, annesinin evlatlıktan reddettiği yavuz bingöl. eskiden sivasa ağıt türküleri ateşte kül olaydım söylerdi, örgütlemişler baharı derdi. şimdi meb'den bağlama ihalesi alıyor kendisi.
grup yorum halktır.
sosyal medya hesapları
https://twitter.com/…google|twcamp^serp|twgr^author
https://www.instagram.com/grup__yorum/?hl=tr
22.01.2020 · 26. sıra
m sternoclaidomastoideus
21.01.2020 15:13 ~ 15:53