Sık geçen başlıklar

greta thunberg'in türkiye'yi bm'ye şikayet etmesi 1

ekşi'de gör
ha ha ha!

açıklamaya bak.

"öte yandan thunberg’in, bm cocuk hakları komitesi’ne yaptığı şikayet başvurusunda, fransa, almanya, brezilya, arjantin ile birlikte türkiye’yi de, ‘iklim bilimine aykırı davranmakla’ suçladığı bildiriliyor."

üsteki entryde de bahsedildiği gibi en büyük karbon salınımı yapan ve bazı anlaşmaları imzalamayan çin, amerika, hindistan, rusya yok.

fransa, almanya türkiye falan var.

demek ki konuya o kadar da hakim değilmişsin.

isveç'ten öyle görünüyor demek ki?

edit: konuya ben de hakim değilmişim.@peygamberdevesi'ne teşekkür ederim.

bm ye sadece paris anlaşmasını imzalayan ülkeleri şikayet edebiliyormuş. bahsettiğim ülkeler imzalamadığı için yükümlülüğü yokmuş.

yine de çok saçma bir durum bence.

dünyanın en yüksek karbon salınımı yapan ülkeleri bir anlaşmayı imzalamadığı için yükümlülüğü yokmuş.

çok saçma buluyorum hala.