okumanız yok dimi sizin gençler. mayıs yazıyor lan twitin altında.
zeka sıfır ama fikirler uzay maşallah.
fav editi: bu entryi teröre destek zannedip favlayan varsa onunda allah belasını versin bu arada.
mesaj editi: gençler ben terörle ilgili birşey demedim. twit dün atılmış gibi davrananlarla ilgili konuştum. isteyen eski entryleri okur üşenmeyip. saldıracak yer arıyorsunuz.
mesaj editi 2: görüyorum ki hala okuduğunu anlamaktan aciz insanlar var. sözüm mayısta atılan tweet dün atılmış gibi davrananlara. hala bir zahmet iki paragrafı okumayı beceremeyip mesaj atıyorsunuz.