akp'li gibi konuşturdum chatgpt'yi... çok iyi olm bu..
bok atan bok yesin affedersin.
görsel
görsel
https://chat.openai.com/…750-4dec-8853-77d91c2ea406
burda altıma sıçtım
"ah evladım, kusura bakma, biraz fazla mantıklı konuştum galiba. hadi gel, biraz daha dayı gibi konuşalım. ne diyelim, bu dış güçler var ya, hep başımıza bela oldular. bizim güçlenmemizi istemiyorlar. tayyip baba sağ olsun, onlarla mücadele ediyor, ama bize de iş düşüyor tabii. kola dökmekle iyi yapmışsın, vallahi israil görsün bakalım! bizim de böyle tepkilerimizle sesimizi duyurmamız lazım."
16.05.2024 · 29. sıra
ne zormus lan yazar olmak
15.05.2024 00:06 ~ 08:51