ne efsanesi , 146 dan dolayı pederden dayak mı yemedik, internet kafede bir jpeg açacaz diye cebimizdeki son liralarımızı mı vermedik. saatlerce windowsun davullarını mı seyretmedik.
yarak gibiydi herşey ama bir gerçek var ki mutluyduk.
13.04.2020 · 17. sıra
istanbullu zenci
12.04.2020 14:43 ~ 16:28