Sık geçen başlıklar

google translate'nin erdoğan'a yaptığı hakaret 1

ekşi'de gör
bazı markalar vardır piyasayı o kadar domine eder ki marka ürünün adı olur.

(bkz: pimapen)
(bkz: kola)

ve artık
(bkz: erdoğan)

edit: john sacrimoni ve murattemur kola diye bir markanın olmadığı şeklinde uyardı. haklılar. ben pepsi'yi pepsi cola şeklinde düşünmemiştim.

gelen eklemeler:
john sacrimoni , determonist , rencidefelek tarafından (bkz: selpak)
rencidefelek 'in diğer önerisi (bkz: orkid)

ayrıca amigdalasiz adam bu duruma (bkz: jenerik marka) dendiğini ifade etmiş. terimsel bir adı olduğunu tahmin edebiliyordum ama bilmiyordum katkısı için teşekkürler.