bazı markalar vardır piyasayı o kadar domine eder ki marka ürünün adı olur.
(bkz: pimapen)
(bkz: kola)
ve artık
(bkz: erdoğan)
edit: john sacrimoni ve murattemur kola diye bir markanın olmadığı şeklinde uyardı. haklılar. ben pepsi'yi pepsi cola şeklinde düşünmemiştim.
gelen eklemeler:
john sacrimoni , determonist , rencidefelek tarafından (bkz: selpak)
rencidefelek 'in diğer önerisi (bkz: orkid)
ayrıca amigdalasiz adam bu duruma (bkz: jenerik marka) dendiğini ifade etmiş. terimsel bir adı olduğunu tahmin edebiliyordum ama bilmiyordum katkısı için teşekkürler.
26.02.2018 · 27. sıra
alfa adami
25.02.2018 01:54 ~ 20:15