Sık geçen başlıklar

god of war ragnarök 2

ekşi'de gör
ilk oyundan farklı olarak bu sefer günlüğü kratos tutuyor. şimdiden yardırıyor. konuşan kelle mimir hakkında "fikirlerine güveniyorum. hem yer de kaplamıyor. erzağımızı tüketmiyor" düz adamlığın tanrısı.
az önce yayınlanan trailer'ı ile, özellikle ilk yarısını izlerken , "ulan acaba 2018 god of war'unu mu gösteriyorlar" dedirtmiş oyun. o derece benziyor, hatta mekanları bile aynı gibiydi. ikinci kısımda azıcık farklılaştı ancak grafik kalitesi / görsellik olarak 2018'de çıkanından hiçbir fark yok. dolayısıyla oyun dlc gibi gözükmeye devam ediyor. fanlarının bu kadar gaza gelmesinin sebebi de trailer güzel hazırlanmış, yani sonunda thor'u falan göstermeleri heyecan katmış. ancak bu, oyunun 2018 god of war dlc'si gibi gözüktüğü gerçeğini kanımca değiştirmiyor. hele ki trailer'ı izleyip "yılın oyunu" ilan edenler var. elden ring dururken şu oyun "yılın oyunu" ödülünü alırsa bir daha tamamen bırakırım arkadaş oyun medyasını ve törenleri takip etmeyi*