Sık geçen başlıklar

glasgow'a erdoğan yerine imamoğlu'nun gitmesi 1

ekşi'de gör
aklıma şu geldi, refah partisi koalisyonunda , necmettin erbakan başbakan, amerika büyükelçisini bekliyorlar baya bekliyorlar hatta sonra öğreniyorlar ki büyükelçi, o dönem istanbul belediye başkanı olan recep tayyip erdoğan ile görüşmeye gitmiş.

tarih tekerrürden mi ibaret gerçekten.