Sık geçen başlıklar

gişe memuru ile gençler arasında yaşanan kavga 2

ekşi'de gör
buna benzer bir olay bundan on yıl önce başıma geldi. trafikte seyir halindeyken tabi o zaman 20 li yaşların başındayım. ters şeritten alkollü gelen bir şahıs üstüme aracı sürdü. tabi kaldırımlar park etmiş araçlarla dolu olduğundan kısmende haklıydı bende el kaldırarak özür diler babında devam ettim. neyse alt sokakta benzin istasyonunun oradan metroya binip işe gideceğim. kaçak sivil kıyafet giymişim. kaçak sivil şu anlama geliyor polisler resmi işe gidip gelmek zorundadır. eskiden polis üniformaları kumaş pantolon üzerine mavi gömlek kazaktı. bende montu iş yerinde bırakırdım.üzerine sivil montunu giyer eve giderdim yolda olay denk gelirse başıma kalmasın diye. neyse bunlar beni benzin istasyonunda gördüler mi. uzaktan laf attılar 4 kişiler ses etmedim uzaklaşmaya çalıştım ama korkuyorumda. bu itlerden birisi lan orospu cocugu sana sesleniyorum diyince ve bana doğru 4 ü birden koşunda 5 saniye dondum ve ellerinde 2 sinin sopa 1 inin sustalı bıçağı olduğunu farketmemle montun düğmesini bile açmadan kopardım silahımı çektim dolduruşu yaptım. 1. şahıs durdu ama diğer 3 ü adrenalin ve uyuşturucu maddeninde verdiği etki ile duramadı yani silahın gerçek olduğunu algılayamadı. ayaklarına doğru 7-8 el ateş ettim. anca birisini vurabildim. hareketli hedef zordu. diğerlerinin bir yere yatışı vardı aklınız durur. diğer şahısta gelince hepsini kuş gibi yere dizdim kafasını kaldıranın kafasına sıkarım nasılsa cezaevine girecem diye bağırdım bu korku onlara yetti. 112 ve155 i arattım istasyon görevlilerine. 15 dkye ekipler geldi. şahıslardan birisinin kesinleşmiş 24 yıl hapis cezası çıktı mı :) diz kapağından vurduğum şahıs aranması olmayan tabi sakat kaldı mı. tüm müdahalem kamerada cam gibi çıktı mı. bakın savcı iddianame bile düzenlemeden takipsizlik verdi. üstüne birde para ödülü taltif aldım. o yüzden çok kişi olmanıza güvenip gaza gelmeyin adam olun.
gişe memuru fazla kurtlar vadisi izlemiş, gençler ise çok çok daha fazla çukur izlemiş . *
motosikletli abi ise aman ağzımızın tadı kaçmasın ali rıza bey havasında. *
edit: olum o nasıl böğürme öyle.