yeni şafak yazarı, mevlüt çavuşoğlu'nun söylediği bir ifadeyi haberleştiriyor, odatv de bunu haberleştiriyor. biz laik şerefsiz batı köpeği çomarların da buna odatv haber yaptığı için inanmamız gerekiyor.
(bkz: siktir lan beyinsiz köpek)
gezi nasıl girmiş lan aradan 4 sene geçti çıkaramadınız, utanmayın bi doktora falan gidin biraz dalga geçerler ama çıkarırlar girdiği yerden.
13.06.2017 · 18. sıra
loser blueser
12.06.2017 20:04 ~ 20:06