Sık geçen başlıklar

getir'in sahte indirim kampanyaları yapması 1

ekşi'de gör
kesinlikle doğru olan durum. getir indirim bedelini restorana mı yansıtıyor bilmiyorum ama tahminimce bu fiyatları restoranlar yükseltiyor. çünkü ilk zamanlar sürekli sipariş verdiğim yerde örneğin bir ürün 20 tl idi. gerçekten de indirim oluyordu. ama 1 ay sonra aynı ürünü 45 tl olarak görmeye başladım. indirimin gerçekten bir anlamı kalmadı.