Sık geçen başlıklar

getir'in londra'ya açılması 1

ekşi'de gör
arkadaş biz nasıl bir milletiz vallahi pes. yazılan entry'lere bakın. yakında batarlar, acaba ne zaman batacaklar, gittikleri gibi gelirler, olmaz, tutmaz. nasıl insanlarsınız arkadaşım siz ya mutlu mu olacaksınız yani getir battığı zaman. dünya üzerinde bu kadar birbirini kıskanan, birbirinin başarısını istemeyen başka bir millet yoktur herhalde.

bir türk şirketinin avrupaya açılmasıdır. umarım doğru planlama, pazarlama ve strateji ile başarılı olup tüm avrupaya ve ardından dünyaya açılırlar. uber gelip burada bedavadan para kazanıyor. biz neden kazanmayalım.