bakın her türlü hizmet aksamasıni anlarım, hepsi kabul. ancak asgari ücret ile çalışan ve canını ortaya koyarak serviste çalışan emekçilerin 3 kuruş bahşişine göz dikiyorsaniz dünyanın en aşağılık işletmesi olursunuz benim gözümde.
getir bir açıklama yapmış ama herkesin açıklamasına güven olmuyor artık.
getir personel özlük hakları konusunda çok zayıf kalmaya başladı. iyice sömürgen oldu çıktı. özellikle rekabet artınca personel haklarını epey kıstılar. bundan 3 yıl önce bile 3 binden aşağı çalışmayan kuryeleri asgari ücrete mahkum ettiniz bari bahşişe dokunmayın!
iddiaların gerçek olmamasını diliyorum.
10.08.2020 · 41. sıra
entelektuel
09.08.2020 00:51 ~ 00:58