burayı okuyup bizi ciddiye alacaklarını sanmıyorum ama şansımı incirli biskrem'den yana kullanacağım :))
dip not: elmalı olanı da çok güzeldi
14.02.2024 · 12. sıra
mazharosmanbeybaba
13.02.2024 18:39