Sık geçen başlıklar

gerekirse libya ve türkiye'ye savaş açarız 1

ekşi'de gör
evladım... amerika ukrayna'ya da aynı gazı verdi
en son geçen hafta
yarramı girersin nato'ya dedi..

gaza gelmeyin lan işte..
gelin alış verişinizi yapın.. ucuz ucuz.

biz de gidelim uzomuzu içelim
ahtapotumuzu yiyelim.. ucuz ucuz..

sikecem savaş tamtamlarınızı.