çok değil 20 yıl sonra, "george r.r. martin! bilemedim onu ama game of thrones, hımm evet güzeldi, galiba duymuştum" denecek iken dostoyevski 200 yıl sonra da büyük yazarlar arasında olmaya devam edecek ...
fark bu kadar basit ...
20.08.2017 · 28. sıra
dipsomania
19.08.2017 16:36