Sık geçen başlıklar

gençlik ve spor bakanlığının 20 oyun yasaklaması 1

ekşi'de gör
önce counter strike için geldiler, sesimi çıkarmadım çünkü ben cs'ci değildim. sonra diablo için geldiler, yine sesimi çıkarmadım çünkü diablo oynamazdım. sonra fm için geldiler ve artık sesini çıkaracak kimse kalmamıştı.