Sık geçen başlıklar

gençler arasında yükselen ırkçılık 1

ekşi'de gör
milyonlarca kim idüğü belirsizin ülkeme kaçak girip bildiğin ülkeyi istila etmesi kanıma dokunuyor. hükümetin zorla arap yaşam biçimini dayatması yine beni deli ediyor. afganların, pakilerin, arapların kültürlerini hiç mi hiç sevmiyorum. üstelik sürekli türkiye'ye gelmeleri beni endişelendiriyor. bizim şu yaşadıklarımızı dünyanın herhangi bir başka ülkesi yaşasa siz o zaman görürdünüz ırkçılığı. ülkenin %10'undan fazlasına tekabül eden farklı kültürden, kimdir necidir bilinmeyen yabancı bir nüfus var. bunun nasıl bir tehlike olduğunu görmeyip gençlerin iq'su düşük demek ki diyen aptallar iş işten geçtikten sonra görür artık ebesininkini. bu insanlara ülkemizde yeterince kaldıklarını ve burada istenmediklerini hissettirmek lazım. bu ülke sahipsiz değil.

edit: hala türkiye'deki şartları nazi almanyası ve hitler ile kıyaslamaya devam edin siz. sanki aynı şeylermiş gibi...

edit2: anlatım bozukluğu giderildi.

edit3: türkiye'de çok eskiden beri yaşayan arap kökenli vatandaşlarımızla derdim yok. ben türkiye dışındakileri kastediyorum.