Sık geçen başlıklar

genç işsizlik oranı %27 iken tarlaların boş olması 1

ekşi'de gör
tarlayı ekip biçme giderleri, ürünü sattığında elde ettiğin gelirin altında ya da eşit ise ekip biçmezsin. çünkü zarar edersin. anlaşılmayacak bir tarafı yok. 60-70 iq yeterli. hükümet adam gibi tarım politikası üretsin. makam arabasına binip devlet benziniyle göt gezdirmekle olmuyor o işler.

ek:15 senedir tarım politikamız yetersiz gelen ürünü yurt dışından ithal edip yerli üreticinin belini kırmaktan ibaret.
https://www.tarimdanhaber.com/…l-ediyor-h10265.html