Sık geçen başlıklar

gelmiş geçmiş en iyi bilgisayar oyunu 3

ekşi'de gör
half-life'dır. tam altı sayfa yazılmış. bunu gördüğüm halde yine yazıyorum yalnız sebeplerini de açıklayarak. half life'dır ama tek bir oyun olarak düşünmeyin. half life evrenidir aslında muhteşem olan. half life 1, opposing force, blue shift bu üç farklı kişinin gözünden 20 yıl önce hikayeyi o kadar güzel işlediler ki. birbirleriyle kesişme noktaları. half life 1 de tam gordon'la xen'e giderken arkamızdan 2. oyundaki elemanın gelmesi. veya siz o oyunu oynarken gordon'u teleporta atlarken görmeniz. tek bir hareketle dünyanın sonunu getirmeniz. hadi bunları geç. half life 2'ye gelelim. oyun o kadar uzun ama o kadar özgün bölümleri var ki. oynarken asla sıkılmıyorsunuz. ya portal'ı ne yapacağız? bi yerden bi yere ışınlanmayı falan geçtim. oyunun sonuda glados'un söylediği şarkı'nın güzelliğini. maybe black mesa deyişini. ve son olarak black mesa oyunu var tabi. half life hayranlarının yapmış olduğu half life remake'i. xen'e gittiğimiz şu sahne ve arkada çalan müzik. daha arkasında olan hikayeye girmiyorum. gman'di, combine falan hiç bahsetmedim. milyarder olsam peter jakson'un önüne bir çanta doları koyar bir half life filmi çektirirdim.