Sık geçen başlıklar

gelişmiş ülkelerde monarşi var 1

ekşi'de gör
gelişmiş ülkelerde monarşi var, evet ama bu monarşiler parlamenter demokrasi ile yönetiliyor. mutlak monarşi yok yani. eğer bir monarşi demokrasi ise, o zaman parlamenterdir. monarşilerde başkanlık falan olmaz, çünkü başkanlık devlet başkanının hükûmet lideri olmasıdır. monarşilerde monark hükûmet lideri olursa, o zaman demokrasi değil, mutlak monarşi olur.

erdoğan'ın bilmediği konularda konuşmayı bırakması lazım. o kadar danışmanı var. uyarmıyorlar mı hiç.