gelişmiş ülkelerde monarşi var, evet ama bu monarşiler parlamenter demokrasi ile yönetiliyor. mutlak monarşi yok yani. eğer bir monarşi demokrasi ise, o zaman parlamenterdir. monarşilerde başkanlık falan olmaz, çünkü başkanlık devlet başkanının hükûmet lideri olmasıdır. monarşilerde monark hükûmet lideri olursa, o zaman demokrasi değil, mutlak monarşi olur.
erdoğan'ın bilmediği konularda konuşmayı bırakması lazım. o kadar danışmanı var. uyarmıyorlar mı hiç.
18.03.2017 · 43. sıra
fenahuyluspazo
17.03.2017 16:46