Sık geçen başlıklar

geek teori 2

ekşi'de gör
dizinin fanboyları rahatsız olmuş. redditten veya değil adam haklı mı bence çoğu konuda evet. diziyi bok ettiler resmen. ekşi sözlük bir boku beğenmeme timi iş kendi zevklerine gelince adama hakaret ediyor ama kendileri beğenmeseydi neler söylerlerdi kim bilir. sana ne adam beğenmemiş, eleştirmiş. sana ne oluyor? dizi kitaptan ayrılalı çok olmuş, zaten adı buymuş falan. ee yani bu kadar saçmalıkların olması mı gerekli? izleyiciyle kafa buldukları çok sahne var, üzdün bizi night king.
kanalını severek takip ettiğim sıkı fantastik okuru ve teorisyeni. yaptığı işi ne kadar ciddiye aldığı ortada. son çektiği video ile benim de hislerime tercüman oldu. benim salt dizi seyircisi olarak yaşadığım hayal kırıklığının senelerdir bu kadar emek vermiş bir insanda misli misli fazla olduğunu tahmin ediyorum. söylediklerinde eksik var fazla yok. hal böyleyken insanların sırf kendi teorileri tutmadı diye kötülüyor demesine anlam veremiyorum. umarım eleştirilere takılmadan yoluna devam eder.