Sık geçen başlıklar

geceye asla çözülmeyecek bir türkiye sorunu bırak 1

ekşi'de gör
çürüme yazıldı mı? insanların her gün biraz daha bencilleştiği, bencilleşmenin ve kabalaşmanın çok normal sayıldığı, birbirini düdüklemenin yollarını aradığı, işine gelmeyenin kişiliğinin, işinin, emeğinin üstünde çılgınca tepindiği, hepimizin midesinin bulandığı günlerin sayısı arttı. insanlar çürüyor, bu yalnızca buralara mı özgü bilmiyorum ama ben daha önce bu kadar çok saygısızlık görmüyordum. herkesin herkese bir hiçmiş gibi davranabildiğini, herkesin mutsuz olduğunu görüyoruz sürekli.