bence meryem uzerli kösem'e gitsin, beren saat de bu diziye gelsin.
taş yerinde ağırdır kardeşim, herkes bildiği işi yapsın.
not: dizinin müzikleri çok zayıf. bir türk dizisi için bu ne kadar önemli biliyorsunuz.
ayrıca tamam baba biz de uğur polat'ı seviyoruz. karizma adamdır, şöyledir böyledir de. ilk bölümden beri berbat oynuyor bence. kendisinin oyunculuk yetisine lafım yok ama, fazla çalışmamış gibi.. evet böyle diyeyim bari, çalışmamış.
20.01.2016 · 29. sıra
el bombai
19.01.2016 21:21 ~ 21:29