Sık geçen başlıklar

gecenin karanlığında işe gitmek 1

ekşi'de gör
eskiden bunu çok büyük bir halt gibi anlatırlardı "biz köyde daha hava aydınlanmadan tarlaya gider çalışırdık" falan filan edebiyatı. ben işe geldikten 2 saat sonra gün doğuyor ne anlatıyorsun sikik? tüm ülke şafakta operasyonu ile uyanıyor. distopik bir romanın içinde yaşıyor gibiyiz.