Sık geçen başlıklar

gece 24.00'ten sonra bara gidebilmiş efsane nesil 1

ekşi'de gör
bu yobazların hayatımızı sikmeden önceki güzel günleri yaşayabilmiş nesildir.

yazık lan z kuşağına...

edit: bu başlık ve entry nedeniyle lanetli çaylak yapan modlara teşekkürler. yobaz modlar çıldırıyor belli ki*