Sık geçen başlıklar

gebze cezaevi önünde bekleyen annelerin dramı 1

ekşi'de gör
insanlar zaten gidiyor, direnmiyorlar bisey yapmiyorlar. bu kadar saygisizligin, itmenin, asagilamanin sebebi nedir?

yaziklar olsun.