Sık geçen başlıklar

geç cevap veren kız 1

ekşi'de gör
yok işi vardır bilmem ne diyenler pollyannacilik oynuyordur. bu olay arada bir oluyorsa ve sonrasında kız açıklama yapıyorsa sorun yok. insanlık hali olabilir. ancak sürekli bu durumun icindeyseniz sevilmiyorsunuz. bunu defalarca kez tecrübe etmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim. biz telefonun başında mesaj bekleyen kızları da gördük. arkadaşlar şunu bilelim ki kadınlar zor falan değildirler. ancak hangi kadınlar biliyor musunuz? sizi seven kadınlar. cunku bir kadın sevdiği adama kolay olur sevmediğine zor. sevmiyorsa o zaman neden geç de olsa cevap veriyor derseniz de yine rahatlıkla söyleyebilirim ki yedek listesindesinizdir. belki orda bile olmayabilirsiniz. sadece peşinden koşturmak hoşuna gidiyordur. ne yazık ki günümüz insanlarının bir çoğu böyle. sizi elde etmek, cepte tutmak onlara mutluluk veriyor. tekrar söylüyorum. bunu yapan kızdan direkt uzaklaşın. eğer durduk yere bunu yapıyorsa konuştuğu öncelik verdiği başka insanlar vardır. 1 mesajı atmak saniyeler sürer. hadi max 1 dk sürsün. bir insan size 1 dk sini ayirmiyorsa o insan sizinle ömür geçirmek istemiyordur. cep telefonu sürekli üstümüzde taşınan bir şey unutmayın.