Sık geçen başlıklar

gbt yaptığı kızı instagramdan ekleyen bekçi 1

ekşi'de gör
işe yaramaz ne kadar çomar varsa polis, bekçi, zabıta, memur yapıldı.
ne bekliyordunuz ki ?

zihniyet belli...

edit: buyrun işte, zihniyet diye boşuna söylemedik.
böyle bir konuyu bile, sırf kendi çomarları diye savunan karaktersiz dalyaraklar var.

mesai saati dışında eklemişmiş de görevi kötüye kullanma sayılmazmış...
geri zekalı ! görev sırasında ve sayesinde ulaştığı bilgiyi, isterse yıllık izinde kullansın, bu görevi kötüye kullanmaktır !

sizin ben etik, ahlak anlayışınızı sikeyim !!