Sık geçen başlıklar

gazze'de kepçe darbeleriyle vahşice öldürülen genç 1

ekşi'de gör
bu filistinlilere üzülmede moda oldu;

ermeni soykırımını kabul eden bunlar.

geçenki fırat kalkanı operasyonunu kınayan bunlar.

1. dünya savaşında mehmetçiği ingilizlerle birlikte asit kuyularına atanlar bunlar.

ben şimdi bu videodaki ne bok yediği belli olmayan bu filistinlilere üzülmek zorunda mıyım?

israil bunlara bela olduysa sebebi bunların mehmetçiğe zamanında yaptıklarıdır.

arapların hiçbirine üzülmem, üzülmeyi haketmiyorlar, benim askerimi eline güç geçirse canlı canlı derisini soyacak araplara üzülmüyorum, üzülmüyorum, üzülmüyorum.

(bkz: filistinli)ler arap değillermiş, başlığı okuyunca yukarıda saydıklarıma bir kez daha hak verdim.

edit: imla.