tamamen hasta ve yakınlarının beyanını içeren haber
tahminimce olaylar şöyle gelişti: gazi veya yakınları geç geldiği için sıra bulamadı.(büyük devlet hastanelerinde genelde bir kota vardır ve bu kota saat 9.00 olmadan kapanır. mesela benim çalıştığım hastanede kota 90 ancak hiç 110'un altını görmedim.meslek hayatım boyunca da hiç gazi ve şehit yakınlarına sıra verilmedigini, horlandığını görmedim, şahit olmadım) bunun üzerine içerde hasta varken gazi veya yakınları polikliniğe dalarak sıra istediler, o sırada tartışma yaşandı. hasta ve yakınları pireyi deve yaparak anlattılar. (her gün onlarca benzeri yaşanıyor çünkü)
sanmıyorum hekimin böyle bir tepki verdiğini.
vermiş de olabilir, onu zaten hastane yönetimi araştırarak cezalandıracaktır siz merak etmeyin. ceza sistemi diğer kurumların aksine hastanelerde çok hızlı işliyor
hasta sıra almış olsa zaten gazi olduğu için öncelik tanınacaktır sıra numarasında. hekim de sırası olan hastayı sanmıyorum ki kovsun
09.09.2019 · 45. sıra
nevus
08.09.2019 00:01