Sık geçen başlıklar

gaziantep'te camiye polis müdahalesi 1

ekşi'de gör
ahahahahahah bunu chp döneminde yapsalar eli tespihli dedeler yüz yıl anlatırlardı namazımızı kılamıyorduk bizi dövüyorlardı diye.

edit: şunu da ilave etmek istiyorum. şu konuda dürüst olacağım. bu ülkede sol görüşten bir parti başta olmuş olsa bu görüntüler ana akım medya(star, kanal d, show, atv) akşam haberlerinde görürdük.

edit2: ama şu da var. bence orada olan insanlar haksızdır. devlet kural koymuşsa da uyulmalı.

fikrime göre kimseye ibadet ettiği için biber gazı kullanılmıyor. evet biber gazı kullanmak da belki doğru değil, bilemiyorum. zaten sanırım bir memur da açığa alınmış. keşke hiç bu görüntüler de olay da yaşanmasaydı. üzüldüm.