Sık geçen başlıklar

gaziantep'te bir vatandaşın kendisini yakması 3

ekşi'de gör
"görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" diye feryat eden rahmetli dilek kardeşimden, hiçbir farkı olmayan hemşehrim.

keşke vefatıyla sonlanan protestosu memleketimde bir şey değiştirmeye yetse..
ama ne yazık ki haber bile olmaya değer görülmeyecektir. keşke ahmet hakan ve diğer yavşak yandaşlar, imamoğlu'na soru sorarken gösterdikleri cesareti bu vahim olay içinde gösterebilseler. ama göt lazım dimi?!

son yıllarda dünyanın en boku bokuna ölen insanları, bu ülkenin insanlarıdır.
"görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" diye feryat eden rahmetli dilek kardeşimden, hiçbir farkı olmayan hemşehrim.

keşke vefatıyla sonlanan protestosu memleketimde bir şey değiştirmeye yetse..
ama ne yazık ki haber bile olmaya değer görülmeyecektir. keşke ahmet hakan ve diğer yavşak yandaşlar, imamoğlu'na soru sorarken gösterdikleri cesareti bu vahim olay içinde gösterebilseler. ama göt lazım dimi?!

son yıllarda dünyanın en boku bokuna ölen insanları, bu ülkenin insanlarıdır.
üst edit: arkadaşlar favlayan yazar sayısı yaklaşık 270. çaylak arkadaşların elinden zaten bir şey gelmez.
başlığa girilen entry sayısı ise 170. hiçbir şey yapamıyor, yazamıyorsanız "up" deyip geçin.
bu başlık ülke gündemine oturmalı, sadece sözlük değil. bir hayat aktı gitti. ve kahredici bir şekilde oldu bu.
birileri sesini çıkarmazsa, halkın halini görmezse bunun örneklerini daha çok yaşarız.

"eyüp dal isimli vatandaş, şahinbey belediyesine iş başvurusunda bulundu. işsiz vatandaş eyüp dal, önce olumlu cevap aldığı şahinbey belediyesinden daha sonra olumsuz yanıt alınca belediye binası önüne üzerinde döktüğü benzinle kendisini yaktı."

şahıs hayatını kaybetmiş.
yandaş basında göremeyeceğimiz bir haber.
3 ay önce 2.5 milyon istihdam sağlayacağız diyen damada iletin bu haberi.
ekonomi çok iyi, büyüyoruz yalanlarıyla halkı uyutan orospu çocuklarıdır bu şahsın katili.
işsizlikten, parasızlıktan canına kıyıyor bir insan.
söylenecek söz yok bu noktada. bunun üstüne edilecek laf yok.

link