"görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" diye feryat eden rahmetli dilek kardeşimden, hiçbir farkı olmayan hemşehrim.
keşke vefatıyla sonlanan protestosu memleketimde bir şey değiştirmeye yetse..
ama ne yazık ki haber bile olmaya değer görülmeyecektir. keşke ahmet hakan ve diğer yavşak yandaşlar, imamoğlu'na soru sorarken gösterdikleri cesareti bu vahim olay içinde gösterebilseler. ama göt lazım dimi?!
son yıllarda dünyanın en boku bokuna ölen insanları, bu ülkenin insanlarıdır.
yumusakunsuz
21.05.2019 00:01