sıkı arkadaşlar, iyi bir network, aileden kalma bohem bir yaşam... ft'de "turkish singer gaye su akyol is erdoğan’s worst nightmare" başlığıyla çıkan röportaj için başka bir açıklama gelmiyor aklıma. koskoca ft'yi, hürriyet pazar'a çevirmişler çok acayip.
üşenmedim röportajı komple okudum. baştan sona palavra dolu. müziğiyle ilgili abartılı ifadeler, vıcık vıcık gezi romantizmi, anadolu rock'ı tekrar doğurmuş filan ay içim sıkıldı...
erdoğan'ın kabusu buysa ne güzel kardeşim ya, keşke bizim de böyle kabuslarımız olsa. muhabir bu başlığı atmış ama sırf dikkat çeksin diye yazdığı öyle belli ki. erdoğan'a gösterseler "kim bu ya" der eminim.
hazır kendisinden söz etmişken şunu da ekleyeyim; kılık kıyafetine ayırdığı zamanı ve parayı biraz da müziğine verse; belki internette bir şarkısı denk geldiğimde can havliyle next yapmak zorunda kalmazdım.
bu sataşmalı entry'me bir kariyer önerisiyle son veriyorum: bir dahaki yerel seçimlerde moda mahalle muhtar adayı olarak kendisine daha renkli bir kariyer planı çizebilir.
edit: abonelikle görünüyormuş röportaj, şöyle ekleyeyim: görsel
01.12.2022 · 40. sıra
mir
30.11.2022 11:06 ~ 11:25