geçen ekşiden bir kızla buluştuk. mayonezi açamadı, garsona öfkelendi, yayıla yayıla “bu nasıl mayonez ya açamıyorum bana yenisini versene” dedi. öğretmen bir de bu kız.
yemeğini yedi kalkalım dedim. bir daha da aramadım. sonra insanlarla anlaşamadığım için ben sorunlu oluyorum. bıktım bu ülkenin bencil, kaba ve cahil insanından.
26.06.2023 · 14. sıra
pirrrt
25.06.2023 12:27