kesik namlulu shotgunla talep listesi dinlemeye gelmeyen birkaç adet abd polisi içeren vurulma anı.
işte profesyonellik budur, bu tarz bir suçluyla sağlıklı iletişim kurmanın imkanı mümkünatı yok, polsiler de bunun farkında, hatta kendiliğinden diz çöken gardiyan da farkında ki gardiyan polislerin nişan almasını kolaylaştırmak için diz çöküyor. ayrıca video'yu, bir holywood filmi tadında paylaşmalarınında bir amacı var; eğer olurda birgün hapse düşerseniz, sakın ha bir gardiyanı rehin almayın, eğer rehin alıp işkence vari eylemler de bulunuyorsanız, o zaman sonrasında yaşamayı düşünmeyin! böyle bir koruma gücünün, anlayışının ve yetkinin olduğu bir toplumda halk kendini güvende hisseder, bizdeki gibi.. neyse biliyorsunuz işte...
edit: evet, halk kendini güvende hisseder. yargı ve kolluk kuvvetlerinin bu denli net ve adil davranması, suçluya, yaptığının yanına kar kalamayacağının en büyük göstergesi, her yıl 1000 kişi öldürülüyormuş abd'de, böyle adamlar ölsün zaten. bizdeki gibi ölmeyip de topluma karışıp suçlarına kaldıkları yerden devam edemekdikleri için mi dert ediyorsunuz anlamadım ki. 330 milyonluk bir nüfusa sahip bir ülkede bu tarz 1000 tane suç makinesinin öldürülmesi istatistiksel olarak öngörülemez veya mümkün omayan bir öngörü değil. tabii bu düşünce yani polise verilen böylesi yetkilerin halkı tedirgin edeceği düşüncesi, bizim gibi geri kalmış toplumlarda sıkça düşülen bir yanılgı. nedeni ise kolluk kuvvetlerini kapsayan bu grupların sürekli olarak belli kesimler tarafından el değiştirmesi. yani polis halk için değil, örneğin; x için var olması, gibi. kendi sistemimize bakarak böyle düşünmemeye çalışın, evet şuan ülkemizde böyle bir yetki bizim polisimize verilse felaket olur.
07.04.2021 · 17. sıra
damador gujarati
06.04.2021 00:00 ~ 12:28