Sık geçen başlıklar

gamze özçelik'in istanbul sözleşmesi açıklaması 2

ekşi'de gör
öyle bir açıklama yapmadım diyor ki yapmış olsa bile bir insanın tecavüze uğramasını espri malzemesi yapanlar gelip burada istanbul sözleşmesini falan savunmasınlar baya ikiyüzlü duruyorsunuz çünkü. sözde kadın haklarını savunup kadına şiddete karşı çıkıyorsunuz ama size uymayan ilk şeyde bir kadının başına gelebilecek en kötü şeylerden biriyle bel altı vuruyorsunuz. karşıdaki saçma şeyler söylemiş olabilir kötü bir insan da olabilir fakat bu sizin insanlıktan çıkmanızı gerektirmez.
o zaman senin yaşadıkların da takdiri ilahi be kızım neden şikayetçi oldun adamdan o kadar (!)

bıraksan zaten allahından bulacaktı değil mi?