Sık geçen başlıklar

galatasaraylıların kongre üyesi olamamaları 2

ekşi'de gör
"seçtikleri başkan da dursun özbek" yazmışlar. komik. yahu biz beğenmeyiz, eleştiririz de sizin ne haddinize. herif görev yaptığı 4,5 yılda 8 kupa kaldırmış. 3 ü lig şampiyonluğu. omuzlarında gezdirdikleri "halk kahramanı" mirasyedinin 6 yılda 1 adet ziraat kupası var. insan konuşurken döner bir bakar, millete laf ediyorum da benim ki ne terane diye.
gayet yerinde karardır.
avamı yönetime dahil edersen, parası olan bir yalı çocuğu gelir ve kulübü kendine bağımlı hale getirir.
bana kalsa ülke yönetimini de galatasaray lisesine veririm.
yirmi seneye kalmaz, dünyanın en güçlü devleti oluruz.