siz ne yiyip ne içiyorsunuz. ne yaşadınız küçükken, çocukluğunuza inmek lazım yoksa bunu sağlıklı düşünen bir kafanın söylemesi mümkün değil.
bir galatasaraylı olarak fenerbahçeyi , fenerbahçelilerin galatasarayı taktığının yüzde 1i kadar takmıyoruz.
yani bunu aslında çok taktığımızdan ve tam tersini soyleyerek gizlemek icin değil, gercekten takmadigimizdan yapiyoruz.
anlayin fenerli arkadaslar, hayat sizin etrafinizda donmuyor. biz sampiyon olup 3 gun sonra yeni sezona basliyoruz, siz hala 50 sene onceyi konusuyorsunuz.
edit: imla duzeltme
11.06.2024 · 25. sıra
kellecan
10.06.2024 00:25 ~ 08:49