Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın ntv'ye ambargo koyması 1

ekşi'de gör
kesin levent nazifoğlunun işidir. yaptığı her hareket bir öncekinden daha iyi. şimdi asıl trabzonspor ve bursasporun da böyle bir hareket yaparak onları iyice zor durumda bırakması gerekir.

dendiği gibi : (bkz: ntv varken fb tv'ye gerek yok)

o değil de fenerliler ntv'yi savunma pozisyonuna geçmiş. kendi kanallarına sahip çıkıyorlar helal olsun lan adamsınız!