hiç bir siparişte öyle bir durum olmayan atamızın imzasıdır.
olayı bulandıran karaktersizlere inanmayın. baskı olarak yapıldığından, store da formayı alırken basılıyor bütün baskılar. o sırada eğer kansız ya da farklı bir şeye mensupsanız formayı alırken ben bu baskıyı istemiyorum diyebilirsiniz. bunu ayda yılda bir forma alanlar bilmez. eğer formaları ilk çıktığında alırsanız hatta sponsor baskısı bile olmaz. formaya dikilenler hariç herşey baskı usülü ile sonradan formaya yerleştirilir.
bir kaç işgüzar opsiyonel diyerek buna dem vuruyorlar. opsiyonel filan değil. istemeyen müptezeller olabilir diyerek koca camia'yı bu kefeye koymak düpedüz haysiyetsizliktir. daha dün milli maçtan sonraki hava ne güzeldi ama dayanamadılar. yine ortalığı karıştıranlar belli amk.
edit: "opsiyonel" diyelerin de asıl kendileri "opsiyonel"
14.10.2023 · 28. sıra
kraven
13.10.2023 17:14 ~ 17:22