günümüze bakarsak tarihinde ilk defa gruptan çıkacak bir takımımız vardır.
ayrıca o 5 kere çıkmalar 3 kere çeyrek final oynamalarının getirdiği puanlar sayesinde yıllarca lig şampiyonlarımız şl'ye doğrudan katılma hakkı elde etti...
daha 3-4 yıl önce mesela gs bir kere son16 oynayıp bir kere çeyrek final oynamıştı... o senelerde gs bunları elde etmese bjk şampiyonlar ligine katılmak için eleme oynardı. bunları sadece düşünün biraz saygı duyun yeterli benim için. geçmiş geçmiştir zaten önümüze bence de bakalım ama saygı da duyalım bi zahmet.
20.10.2017 · 43. sıra
mozambik asilliyim
19.10.2017 18:34 ~ 18:55