Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın beşiktaş'ı alkışlaması 1

ekşi'de gör
güzel açıklamadir. kazanamazsak eger, umarım yaşanır. artık bir yerde bu gerilimi aşmak lazım

edit: bazi ışıkları kapatıp kupa töreni engellemeye çalışan ezikler bundan bile rahatsız olmuş. istiyorlar ki biz de aynı çiğliği yapalım.