yarım kg peynir alırken 40 takla atıyorum aq. başlatmayın gs'ın mali durumundan şimdi!
not: gs'liyim. gs benim mali dururumu düşündüğü gün bende onları düşünürüm.
not2: feda sezonları falan var ya beşiktaşta... oğlum manyak mısınız lan? çoluğunuzun çocuğunuz rıskını 18 yaşında milyon euro kazanan adamlar rahat etsin diye onlara bağışlamayın aq.
31.07.2023 · 25. sıra
yazaroldum
30.07.2023 13:41 ~ 13:42