Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın batması 1

ekşi'de gör
yarım kg peynir alırken 40 takla atıyorum aq. başlatmayın gs'ın mali durumundan şimdi!
not: gs'liyim. gs benim mali dururumu düşündüğü gün bende onları düşünürüm.
not2: feda sezonları falan var ya beşiktaşta... oğlum manyak mısınız lan? çoluğunuzun çocuğunuz rıskını 18 yaşında milyon euro kazanan adamlar rahat etsin diye onlara bağışlamayın aq.