ön edit: arkadaşlar aşağıdaki entry'mde ne fenere, ne beşiktaş'a bir küfür, hakaret yok. daha da ötesi, biz sizden büyüğüz gibi bir cümle de yok. büyüklük görecelidir, herkes taraftarı olduğu takımı en büyük olarak görür, isterse hiç şampiyonluğu olmasın. ama başarı göreceli değildir, objektif rakamlara dayanmalıdır. sürekli olarak uefa kupası ve süper kupayla övünmemizi kafaya taktığınız için, bu başarıları dışarıda bırakarak başarı anlamında galatasaray'ın neden önde olduğunu gösteren bir fotoğraf çektim. avrupa kulüplerini örnek verme sebebim onlarla aynı seviyede olduğumuzu iddia etmek değil, lig içindeki başarı dağılımını benzeştirmek. paniklemeye, sinirlenmeye gerek yok. unutmayın ki rakibini küçülterek kendin büyüyemezsin, size de bizim başarılarımızı, elinde hiçbir kanıt olmadan fetö'ye bağlayarak küçültmek yerine, kendi takımınızın başarılarıyla karşılık vereceğiniz güzel 25 yıllar dilerim.
------
son 25 yıl için geçerli olan gerçek. aynı dönemde;
almanya'da tek kutup olduğu dünyaca kabul edilen bayern münih'in 14
alex ferguson'a sir ünvanı kazandıran man utd'nin 13
italya'nın şu an bir numarası, 6 yıldır şampiyon olan juventus'un 12
iki takım dışında çöp denilen la liga'da barcelona'nın 10, rakibi real madrid'in 8
şampiyonluğu var.
değerli rakiplerimize içinde uefa kupası ve süper kupa olmayan bir argüman sunuyorum. açık ara ülkenin en başarılı kulübü bu iki kupa olmasa da galatasaray'dır, özellikle 2 yıl şampiyon oldular diye havaya giren renksizler iyi okusun.
31.03.2018 · 17. sıra
wham city citizen
30.03.2018 13:19 ~ 20:52