Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın 22. şampiyonluğunun şaibeli olması 3

ekşi'de gör
ahahahaha ne kadar bjk'li tanıyorsam hıncal'ı referans gösteriyor. la oğlum, futbol dünyasına bu kadar mı uzaksınız, ilgi çekmek için mi yazıyorsunuz futbol başlıklarına. hıncal uluç denen adam 98'den beri galatasaray maçlarını stadyumda izleyemiyor yediği küfürler yüzünden, 98'deki mi 99'daki mi ne şampiyonluğu izmir'de kutlamıştık oradaki taraftara jest olsun diye, oraya özel şoförlü arabasıyla gelmeye çalıştı, neredeyse linç ediliyordu. arabasını zor kaçırdılar. mevzu da yanlış hatırlamıyorsam "gs formasını eşeklere versen onlar bile giymez" gibi bir laf etmişti.

bu adam uefa'yı aldığı sene hunharca gs eleştirdi, 2002'de hunharca şenol güneş'e giydirdi, yıllardır tek yaptığı şey her şeye bok atmak. bunu muteber bir gs'li sayıp da "adamın gol diyor" minvalinde ağlamak için tiner değil, çok daha farklı bir selülozik malzeme lazım...
17 takımı üst üste koyup sikemez kesin şike var diye düşünüp yazılmış sanırım. aklıma nedense ali ihsan yavuz'u getirdi :) kesin bir şeyler oldu diyordu o da .d
şike soruşturması geçirmiş bir kulübün taraftarınca hatırlatılması tuhaf ve komik olan şampiyonluk. kendi kulübünüz masummuş gibi hareket etmeyin hemen gereken hatırlatmayı yaparız. lütfen...