Sık geçen başlıklar

galatasaray iyiyse niye 10 kişiye yenildi 2

ekşi'de gör
cevabının iki telefonundan bylock çıkmış bir badem bıyıklıda saklı olduğu sorudur.
sadece on kişiye değil, kendisine karşı direnç gösteren volkan demirel ve bülent uygun'un takımlarına da kaybetti. kopenhag ve sparta prag'ın nasıl çaktığından bahsetmiyorum bile.
fenerbahçe iyiyse neden konya'yı yenemedi? gibi primat sorusuyla cevap verilecek başlık.

neden salaksınız olm ya, neden ya? abi bu ülkenin iq ortalaması 85 falan olamaz. o-la-maz! eskiden troller kaliteliydi, zekiceydi. artık troller salak. bildiğin geri zekalı.

edit: olm silktir edin şu trolleri, biz kutlama yapıyoruz! (bkz: 27 mayıs 2024 galatasaray şampiyonluk kutlamaları)